Mikä on Arviser?
Arviser yhdistää datan, selkeän suunnitelman ja tekoälyä hyödyntävän toteutuksen, jotta markkinointi tuottaa mitattavaa arvoa ja pysyvää kasvua. Kevyt toimintamalli tekee yhteistyöstä sujuvaa ja ammattimaista ilman turhaa byrokratiaa.
Miksi Arviser sopisi sinulle?
Kaikki eivät tarvitse kokonaista toimistoa. Joskus yksi kokenut tekijä riittää. Digitalisaatio ja tekoälyn kehitys ovat muuttaneet markkinoinnin ja myynnin pelikenttää pysyvästi. Arviser syntyi tarpeeseen yhdistää näkemys, älykäs tekeminen ja läpinäkyvä kumppanuus juuri silloin, kun sitä tarvitaan.
Näin yhteistyö käynnistyy
Keskustelu
Ota yhteyttä, niin keskustellaan lyhyesti tavoitteistasi ja katsotaan, mitä oikeasti tarvitaan.
Ehdotus
Saat suunnitelman, miten etenisimme ja mitä se maksaa. Jos ehdotus tuntuu toimivalta, lähdetään liikkeelle.
Käynnistys
Teen työn ja huolehdin, että kaikki etenee sovitusti. Voimme jatkaa kumppanuutta halutessasi. Sinä päätät.
Kuka on Arviserin takana?
Arto Remes. Strategi, markkinoinnin asiantuntija, liiketoiminnan kehittäjä ja hyväksytty hallituksen jäsen.
Toimin aiemmin digitaalisen markkinoinnin kasvuyrityksen vetäjänä ja toteutin siitä onnistuneen exitin. Muutama vuosi myöhemmin aloitin uudestaan yksinyrittäjänä tarjotakseni itsenäisesti asiakkailleni kokemusta, näkemystä ja verkostoja liiketoiminnan kehittämiseen.
Näin työskentelen
Toiminta perustuu kumppanuuteen, ilman välikäsiä. Kun yhteistyö käynnistyy, saat suoraan tekijän linjoille ja läpinäkyvän tavan tehdä työtä yhdessä. Laskutus hoituu tällä hetkellä laskutuspalvelun kautta.
Tunnelmia DMEXCOsta
Kävin syksyllä 2024 Kölnissä Euroopan johtavassa digitaalisen markkinoinnin ja teknologian tapahtumassa, DMEXCOssa, hakemassa tuoretta näkemystä alan kehityksestä. Kurkkaa video ja hyppää hetkeksi mukaan tunnelmaan.
Ura lyhyesti
Ohessa mainittavimmat jutut, mitä olen urani aikana tehnyt. Olen ollut mukana myös muutamissa startupeissa, jotka ovat rikastaneet kokemustani ja näkökulmiani.
Matkan varrella on syntynyt ymmärrys siitä, mikä markkinoinnissa ja liiketoiminnan kehittämisessä toimii käytännössä.
-
Olen ollut vuoden 2023 alusta alkaen tapahtumatekniikan toimialalla operoivan Scene Artsin osakas ja markkinoinnin Senior Advisor
-
Perustin 2015 Digimogulin, tuloksellisen digimarkkinoinnin toimiston. Kasvatimme yrityksen lähes 10 henkilöä työllistäväksi asiantuntijaorganisaatioksi. Digimoguli myytiin 2020 Ilkka Oyj -pörssiyhtiön B2B-markkinointitoimistolle, Myynninmaailmalle.
-
Toimin 2020-2023 Myynninmaailmassa kehitysjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä kolmen vuoden ajan. Autoin myös viemään yritysfuusion läpi.
-
Olin käynnistämässä Oulussa Liikuntakeskus Oz MAXia 2013 ja toimin sen digimarkkinoinnin konsulttina ja osakkaana 2021 saakka.
-
Työskentelin 15 vuotta 2000-2015 Avalon -markkinointitoimistossa erilaisissa digitaalisen liiketoiminnan kehittämistehtävissä. Olin yrityksen avainhenkilö ja osakas.
-
Perustin 2000-luvun alussa Leffatykki.com -verkkopalvelun kahden kaverin kanssa. Kasvatimme palvelun Suomen suurimmaksi elokuva- ja tv-sarja-arvioiden yhteisöksi. Toimin kehityksen vetäjänä ja toimitusjohtajana. Leffatykki myytiin 2015 mediayhtiölle pääkaupunkiseudulle.
-
Olin 1998-2000 mukana Web Designerina uuden median aallossa. Nedecon oli IT-konsultointiyritys, joka palveli johtavia suomalaisia brändejä. Se oli yksi ensimmäisistä alan yrityksistä Helsingin pörssissä.
Onko mielessäsi idea, haaste tai kehitystarve markkinoinnissa?
Ota yhteyttä, niin katsotaan, voisinko olla avuksi. Yhteydenotto ei sido mihinkään. Lyhytkin viesti riittää alkuun.